שיפוץ דירות ובניינים ומשרדים

שיפוץ דירה או שיפוץ בניין או שיפוץ משרד - Greenal תדאג לחזון שלכם ולפנים היפות  ביותר לנכס שלכם.

חברת  Greenal מתמחה בכל סוגי השיפוצים, בין היתר - שיפוץ דירה, שיפוץ בניין, שיפוץ בית פרטי, שיפוץ דירה קטנה, ועוד. 

חברת  Greenal היא חברה מוסמכת ומחזיקה ברישיון לעסוק בתחום. בנוסף, החברה בעלת ניסיון עשיר בענף השיפוצים והבנייה, והנדסת מבנים, ותכנון אדריכלי של המבנה ועיצובו. 

שיפוץ דירה או שיפוץ בניין היא הוצאה גדולה אשר נעשית אף על ידי לקיחת הלוואות, הלקוחות עובדים קשה בעבור כספם ואנחנו מודעים לכך, על כן חברתנו מאוד קשובה ללקוחותיה, ועושה את המירב הניתן ומעבר לכך, תוך ליווי אישי וצמוד בכל מהלך הפרויקט ואחריו, והכל כדי שהלקוחות שלנו יקבלו שיפוץ דירה או שיפוץ בניין יפה אשר עונה לרצונותיהם ולחזונם ועל מנת שיהיו שלמים ומחויכים עם גמר סיום העבודות. 

חברתנו מחזיקה אנשי מקצוע עם רישיון אשר מוסמכים לעסוק בענף הבנייה, בין היתר - מהנדסים, אדריכלים, הנדסאים, מנהלי עבודה מוסמכים, מפקחים, וכמובן עובדים מקצועיים תחת פיקוח עליון מטעם המוסמכים כאמור של חברתנו.

חברת   Greenal היא קשובה לצרכים שלכם בכל רגע נתון, אנחנו תמיד נעמוד לשרותכם בכל שלב ובכל רגע.

חברת   Greenal בעלת השכלה וידע וניסיון עשיר אשר יודעת לתת פתרון מהיר לכל בעיה ותקלה אשר יכולה לצוץ במהלך העבודה.

שביעות רצונם של לקוחותינו הוא הדבר החשוב ביותר לחברת Greenal, אז אם בחרתם לחדש את האווירה בנכס שלכם ולעשות שיפוץ דירה או לעשות שיפוץ בבניין שלכם, או אפילו שיפוץ דירה קטנה, אנחנו בחברתנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת. 

לא למותר לציין, שכל פרוייקט שלנו מלווה בהדמייה תחת מימדית, ובתוכניות אדריכליות מפורטות אשר מפרטות את כל הפרטים הנדרשים וכפי שסוכמו עם הלקוח, כגון: תוכנית אדריכלית, תוכנית הריסה, תוכנית קונסטרוקציה במידת ונעשים עבודות בנייה, תוכנית גגות, תוכנית תקרה, ואף חזיתות וחתכים במידת הצורך. 

התוכניות הן בגדר של חוזה וזאת בנוסף על כל הסכם קיים שיש. 

במידה והינכם מעוניינים להתחיל בעבודות השיפוץ, צרו עימנו קשר ואנחנו נשמח להעניק לכם את השירות הטוב ביותר, שבה תדעו שהינכם בידיים הטובות והנכונות אשר יכולות להיות במהלך השיפוץ.